CervenaModraZelenaOranzovaFialova
Zmenseni velikosti textuNavrat do puvodni velikostiZvetseni velikosti textu
Bohuzel. Flash player neni nainstalovan nebo je zastaraly.Zde najdete aktualni verzi potrebnou pro zobrazen� teto casti.

Změny na webu

Jste zde: Úvod arrow Aktuality arrow Provoz zákaznických center Veolia
Provoz zákaznických center Veolia Tisk E-mail

Omezení provozu zákaznických center Kladno a Mělník v únoru 2009

Vážení zákazníci,

v souvislosti se zaváděním nového zákaznického informačního systému si vás dovolujeme upozornit na omezení provozu zákaznických center Kladno a Mělník v první polovině února 2009. V tomto termínu budou zákaznická centra přístupna pouze v závažných případech a po předchozí telefonické domluvě na telefonu 840 121 121 nebo 602 128 127. Call centrum Středočeských vodáren bude přijímat požadavky zákazníků k pozdějšímu zpracování, hlášení poruch a provozních událostí zůstane neomezeno. Omezení provozu se bude týkat také prohlížení zákaznických dat na www.svas.cz, která budou po celou tuto dobu dostupná pouze s údaji aktuálními k datu 31.1. 2009.

Společnost Středočeské vodárny nabízí jako kompenzaci této situace prodloužení provozní doby zákaznických center v posledním lednovém týdnu roku 2009. Provozní doba zákaznických center bude v tomto týdnu rozšířena následovně :

Pondělí 26.1. 2009 8:00 -11:30 12:30 - 17:00

Úterý 27.1. 2009 8:00 –11:30 12:30 – 15:00

Středa 28.1. 2009 8:00 - 11:30 12:30 - 17:00

Čtvrtek 29.1.2009 8:00 – 11:30 12:30 – 15:00

Pátek 30.1. 2009 8:00 – 11:30 12:30 – 15:00

 

Středočeské vodárny se omlouvají všem svým zákazníkům za komplikace a děkuje za Vaše pochopení.

 

 
< Předch.   Další >
Advertisement